תושבות ותושבים יקרים,

אני שמח לחדש את האתר פעם נוספת ולהתאימו לעידן זה, כחלק משיפור השירות לתושב.

ריכזנו עבורכם את מרבית השירותים שהעירייה מספקת און ליין כדי להמשיך ולהקל עליכם, החל ממילוי טפסים ועד לתשלום מקוון. בהמשך נרחיב גם שירותים נוספים. בנוסף, העמקנו את השקיפות ברמה הגבוהה ביותר בכל מה שקשור לעבודת העירייה, לקשר עם נבחריה ועובדיה.

היום אנו משיקים גם את מוקד פניות הציבור שמספרו 5623*, אשר באמצעותו תוכלו לפנות לעירייה 24/7 ולקבל שירותים מגוונים ומענה אישי לצרכים שלכם, לנוחיותכם.

החל מהיום תוכלו גם לקבל את כל המידע העירוני בטלפון האישי שלכם באפליקציה (שם האפליקציה) ולבצע את כל הפעולות לקבלת שירות ומידע בלחיצת כפתור.

ברוח תקופת הקורונה, ריכזנו עבורכם באתר זה את כל ההנחיות, השירותים החיוניים, העדכונים והשינויים הצפויים בתקופה הקרובה, לאור התפשטות נגיף הקורונה. חשוב לנו לקיים את כל ההנחיות כדי לשמור על בריאותנו וחיי יקירינו. כוחנו וחוסננו בערבות הדדית ובהבנה כי הנחיות הללו מחייבות את כולנו, במרחב הפרטי ובמרחב הציבורי.

אנו בעירייה זמינים לכן ולכם במוקד לכל קריאה, ונמשיך לשפר את איכות החיים בטמרה. צוותי העירייה המקצועיים והמתנדבים האיכותיים שלנו פועלים כעת בגישת חירום, על-מנת למנוע את התפרצות נגיף הקורונה ולהמשיך ולספק לכם את השירות המיטבי.

ביחד ניצור חברה חסונה אשר תסייע לנו להתמודד עם כל אתגר בשגרה ובחירום, ונשפר את איכות החיים בעיר.


תודה רבה,

ראש העיר